Dolar 35,5033
Euro 36,5864
Altın 3.062,22
BİST 9.715,86
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 7°C
Çok Bulutlu
İstanbul
7°C
Çok Bulutlu
Per 9°C
Cum 8°C
Cts 10°C
Paz 10°C

Lüleburgaz Belediyesi Çağrı Merkezi 5 yaşında

Yılda yaklaşık 60 bin davet cevaplanıyor… Lüleburgaz Belediyesi’nin 2019 yılında, vatandaşın sıkıntılarına daha süratli tahlil ve müdahale emeliyle kurduğu 444 55 39 numaralı çizgiden hizmet veren Davet Merkezi 5 yıldır kesintisiz tahlilin adresi oluyor.

Lüleburgaz Belediyesi Çağrı Merkezi 5 yaşında
5 Ocak 2024 12:48
79

Yılda yaklaşık 60 bin davet cevaplanıyor…

Lüleburgaz Belediyesi’nin 2019 yılında, vatandaşın sıkıntılarına daha süratli tahlil ve müdahale

amacıyla kurduğu 444 55 39 numaralı çizgiden hizmet veren Davet Merkezi 5 yıldır kesintisiz

çözümün adresi oluyor.

Lüleburgaz Belediyesi’nin 2019 yılının Ocak ayında kurduğu Davet Merkezi, hizmette 5 yılı

geride bıraktı.

Hizmete başladığı 2019 yılından itibaren vatandaşların şikayet, talep ve önerilerini

profesyonel bir takım aracılığıyla Lüleburgaz Belediyesi’ne ilettiği Davet Merkezi, kurulduğu

günden bu yana tahlil odaklı yaklaşımını sürdürüyor.

Yılda Yaklaşık 60 Bin Davet Alıyor

Gelen davetlerin konusuna nazaran titizlikle cevaplandığı Davet Merkezi’nin tanınırlığı da her

geçen gün artıyor.

Kurulduğu günden bu yana şikayet, talep ve teklif olarak yüz binlerce davet alan 444 55 39

numaralı Davet Merkezi, yılda yaklaşık 60 bin davete cevap veriyor.

Çağrılar Karşılıksız Kalmıyor

Çağrı Merkezi’ne yapılan her davet kayıt altına alınıyor. Alınan davetler konusuna nazaran ilgili

müdürlüklere aktarılıyor.

Çağrıların aktarıldıkları müdürlüklerden hususun takibini de sağlayan Davet Merkezi grupları,

çağrı konusu durumu vatandaşa yine ulaşarak aktarıyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

ETİKETLER: ,
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

seo hizmeti ankara seo ankara seo ajansı bursa boşanma avukat izmir mimar izmir mimarlık izmir mimarlık ofisi aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar ankara tercüme bürosu ankara vize danışmanlık ankara sigorta acenteleri ankara diş kliniğ bursa hurdacılar kristalize su yalıtımı ısı yalıtımı at bakım malzemeleri soğutma sistemleri Günübirlik Turlar kars kaşar peyniri