Dolar 35,4852
Euro 36,6187
Altın 3.064,80
BİST 9.701,40
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 7°C
Çok Bulutlu
İstanbul
7°C
Çok Bulutlu
Per 9°C
Cum 8°C
Cts 10°C
Paz 11°C

realme’nin Kurucusu ve CEO’su Sky Li’den Açık Mektup: “Make It Real”

realme’nin kurucusu ve CEO’su Sky Li, 2024 yılının başında açık bir mektup yayınlayarak bu yılın realme için marka değişim yılı olacağını duyurdu. Mektup, realme’nin yeni misyonunu, marka konumlandırmasındaki ve marka ruhundaki dönüşümü açıklığa kavuşturdu. Sky Li, realme’nin stratejik gelişimi temelinde, “fırsat odaklı” bir marka olmaktan çok “marka odaklı” olmaya evrileceğini söyledi. 

realme’nin Kurucusu ve CEO’su Sky Li’den Açık Mektup: “Make It Real”
5 Ocak 2024 19:48
75

realme’nin kurucusu ve CEO’su Sky Li, 2024 yılının başında açık bir mektup yayınlayarak bu yılın realme için marka değişim yılı olacağını duyurdu. Mektup, realme’nin yeni misyonunu, marka konumlandırmasındaki ve marka ruhundaki dönüşümü açıklığa kavuşturdu. Sky Li, realme’nin stratejik gelişimi temelinde, “fırsat odaklı” bir marka olmaktan fazla “marka odaklı” olmaya evrileceğini söyledi. 

Genç kullanıcıları daha âlâ anlayan bir teknoloji markası

realme, son derece rekabetçi bir akıllı telefon pazarında kuruldu ve süratle konumunu belirlediği bir farklılaşma stratejisi benimsedi: dünya genelinde genç kullanıcılara daha düzgün teknolojiler ve dizaynlar sunmak. Son beş yıl içinde genç jenerasyonlara dair kapsamlı bilgiler edinen realme, dünya genelinde 200 milyondan fazla kullanıcıya çığır açan performans ve dizayna sahip eserler sunmaya devam ediyor. 

Önümüzdeki beş yılın başında genç kullanıcıları daha uygun anlayan bir teknoloji markası olmak için realme, bu husustaki kapsamlı bilgisine dayanarak ve şirketin gelişimine rehberlik ederek marka pozisyonunu trend temelli bir stratejiden daha açık ve kapsamlı bir stratejiye dönüştürdü. Sky Li şunları söyledi: “Yeni konumlandırmamızın odak noktası, bir taraf değişikliğinden fazla bir açılım niteliğinde. Bu, uzun vadeli yatırımlarımıza ve gelişimimize rehberlik ederek, dünyanın çeşitli bölgelerinde ve pazarlarda daha fazla genç kullanıcıyla daha güzel bir temas kurmamıza yardımcı olacak.”

5 yıllık marka bedeli ve genç kullanıcıların bilinirliğiyle realme, standardını daha yükseğe çıkarmayı hedefliyor. realme, genç kullanıcıların beklentilerini aşma maksadıyla, marka ve eser tecrübesine her zamankinden daha fazla kıymet vererek imkansızdan başlıyor ve bu amacını mümkün kılmak için standartları yükseltiyor. Bu nedenle realme, gelecekteki gelişime yönelik isteklerini daha net bir biçimde özetleyen yeni bir misyon benimsedi: “Dünyanın dört bir yanındaki genç kullanıcıların, beklentileri aşan teknoloji tecrübelerinden keyif almasına imkan sağlamak.” Asıl hedefine sadık kalan realme, ileriye dönük daha büyük bir odaklanma ve hırsla ilerleyecek, yeni olasılıkları keşfetmek ve gayelerine ulaşmak için atılımlar yapmaya hazır olacak. 

“Fırsat odaklı”dan “marka odaklı”ya

realme, her vakit gençleri merkezine koyarak ve kullanıcı odaklı yaklaşıma bağlı kalarak bu üç alanda rekabet gücünü artırıyor: eser gücü, teknolojik güç ve marka gücü. Bu yaklaşım, realme’nin uzun vadeli ve yüksek kaliteli bir büyüme elde etmesine rehberlik ediyor. 

Ürün gücünde atılımlar yapabilmek için realme, “Simply Better” ve “No Leap, No Launch” stratejilerine bağlı kalmaya devam ederken, birebir vakitte üç eser serisinin konumlandırmasını da netleştiriyor. GT Serisi, Yüksek Düzey Performans Amiral Gemisi olarak konumlandırılırken, Number Serisi, Yeni Kuşak Görüntüleme ve C Serisi ise Essential Plus olarak konumlandırılıyor.

Ayrıca realme performans, fotoğrafçılık ve tasarım olmak üzere üç alanda eser tecrübesini geliştirmeye odaklanacak. Bu kapsamda 30’dan fazla önde gelen teknoloji ortağıyla iş birliği yaparken, araştırma ve geliştirmeye daha fazla yatırım yapacak. Bu sayede teknolojideki en son gelişmeleri direkt genç kullanıcılarına sunabilecek. 

realme, marka gücü konusunda genç nesile odaklanmaya devam ederek müşteri anlayışı düzeneğini daha uyumlu ve hassas olacak halde optimize edecek. Sky Li, realme’nin projelerin ortasındayken bile yeni kullanıcı anlayışını direkt marka ve eser gelişimine entegre edebileceğini, böylelikle akıcı, dinamik ve üç boyutlu hissettiren bir marka tecrübesi yaratabileceğini belirtti.  

Ürün gücü, teknolojik güç ve marka gücünü rekabetçiliğinin merkezine koyan realme, en son teknolojik gelişmeleri direkt genç kullanıcılara ulaştırarak, genç kullanıcıları daha yeterli anlayan bir teknoloji markası olma maksadını bir fikirden gerçeğe dönüştürüyor. Bu sebeple realme, yeni bir slogan ortaya koyuyor: “Make it Real”. Bu slogan, realme’nin “Dare to Leap” ruhunu korurken genç kullanıcılara daha fazla odaklanıyor ve onların hayatlarına gerçek, net ve somut yararlar sunmayı hedefliyor. 

Önümüzdeki 5 yıl boyunca realme, asıl gayesine sadık kalıp gençlerle birlikte büyüyerek, genç kullanıcıları daha güzel anlayan, onların manevi arayışlarını ve duygusal kıymetlerini doyuran bir teknoloji markası haline gelmeyi ve “Make it Real” sloganını gerçeğe dönüştürmeyi hedefliyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

ETİKETLER: , , , ,
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

seo hizmeti ankara seo ankara seo ajansı bursa boşanma avukat izmir mimar izmir mimarlık izmir mimarlık ofisi aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar ankara tercüme bürosu ankara vize danışmanlık ankara sigorta acenteleri ankara diş kliniğ bursa hurdacılar kristalize su yalıtımı ısı yalıtımı at bakım malzemeleri soğutma sistemleri Günübirlik Turlar kars kaşar peyniri