Dolar 35,5002
Euro 36,5876
Altın 3.061,01
BİST 9.715,86
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 7°C
Çok Bulutlu
İstanbul
7°C
Çok Bulutlu
Per 9°C
Cum 8°C
Cts 10°C
Paz 10°C

2024’ün Satış ve Lansman Şampiyonu MAİS Oldu

MAİS, Renault ve Dacia markaları ile ODMD tarafından üst üste üçüncü sefer “Yılın Basın Lansmanı” mükafatına layık görülen birinci marka oldu.

2024’ün Satış ve Lansman Şampiyonu MAİS Oldu
7 Ocak 2025 20:48
33

Renault, ODMD Ödül Gecesinden 5 Mükafatla Ayrıldı

Renault, Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD) tarafından düzenlenen ODMD Gladyatör – Satış ve İrtibat Ödülleri’nde 5 farklı mükafata birden layık görüldü. “Yılın Basın Lansmanı”, “Yılın Outdoor Uygulaması”,  “2024 Yılının En Çok Satılan Araba Markası” ile sahibinden.com ikinci el araç datalarına nazaran B segmentinde Clio ve C segmentlerinde Megane Sedan modelleriyle “En Çok İlgi Gören Marka” kategorilerinde ödül alan Renault, ödül gecesinde dikkatleri üzerine çekti.

 

Yılın En Çok Satan Araba Markası Renault Oldu

Bu yıl satışa sunduğu Renault Duster, Renault Rafale ve Yeni Renault Captur modelleriyle kullanıcılara yesyeni bir dünya sunan Renault; Megane ve Clio ile de değerli bir satış başarısına imza atarak, 2024 yılında toplam 117.919 satış adediyle Türkiye’nin en çok tercih edilen araba markası oldu. En yakın rakibiyle ortasında 30 binden fazla fark bulunan Renault, elde ettiği bu satış adediyle pazardan %12,03’lük bir hisse elde etti.

 

Üst Üste 3’üncü Defa “Yılın Basın Lansmanı” Ödülü

Şimdiye kadar hiç yapılmamış ve dikkat cazibeli lansmanlarla MAİS, ODMD tarafından üst üste 3’üncü sefer “Yılın Basın Lansmanı” mükafatına layık görüldü. 2024 yılının Eylül ayında gerçekleştirdiği ve büyük beğeni toplayan Rafale lansmanıyla MAİS, otomotiv basınının bedelli temsilcilerinin takdirleriyle, bu başarıyı üst üste 3’üncü defa elde eden birinci marka olmayı başardı.

 

Rafale ile “Rüzgâr Gibi” Bir Lansman

Renault Rafale Türkiye lansmanı, Ege’nin birbirinden hoş duraklarından oluşan kusursuz bir rotada, üst seviye bir sürüş tecrübesinin yaratıldığı lansman kurgusu ve #rüzgarınakapıl sloganıyla gerçekleştirildi. Özel olarak Rafale dünyasında kurgulanan Selçuk Efes Havaalanı’nda gerçekleştirilen uçak gösterisi, lansmana damga vuran en kıymetli an oldu.

Adını Renault’nun Fransız havacılık sanayisindeki itibarlı geçmişi ve 1934 yılında 445 km/s sürate ulaşan Caudron-Renault Rafale uçağından alan Renault Rafale’in bu özel geçmişine ithafen, Isparta’da özel olarak giydirilen ve üzerinde Renault ile Rafale’in logolarını taşıyan Extra 300 model akrobasi uçağı, lansman anında dikkat cazibeli bir şov gerçekleştirdi. Yeni Renault Rafale’ler ile apronda senkron bir halde gerçekleştirilen akrobasi gösterisinde, Hindistan’dan özel olarak getirilen ve Türkiye’de Rafale’in lansman rengi olan Alpine Mavisi dumanlar kullanıldı. Akrobasi gösterisinin bitiminde, havada bir anda görünen onlarca paraşütçü, her biri başka bir Rafale’e ilişkin olan anahtarları gökyüzünden indirerek araçları kullanacak olan davetlilere teslim etti. Bu özel şovun her anını ise, Fransa’dan özel olarak getirilen yapım ve çekim grupları kayıt altına aldı.

Davetliler, şovun tamamlanmasının akabinde Yeni Renault Rafale’ler ile birlikte Selçuk’tan Bodrum’a uzanan ve mavi ile yeşilin birleştiği nefes kesici bir rotada test sürüşü gerçekleştirdiler. Selçuk Efes Havaalanı’ndan başlayan test sürüşü Bafa Gölü etrafından devam ederek, Rafale kurgusuyla baştan sona tekrar dekore edilmiş olan Bodrum Xuma Village’daki Rafale tecrübesiyle son buldu. 

 

Kenan Doğulu da Yeni Renault Rafale’in #RüzgarınaKapıl’dı!

Kenan Doğulu da Yeni Renault Rafale’in #RüzgarınaKapıl’dı ve kendini gökyüzüne bıraktı. Lansmanın en dikkat cazip anı, elbet ünlü sanatçı Kenan Doğulu’nun uçaktan paraşütle atladığı andı. 4.000 metre yükseklikten 50 saniyelik özgür düşüşle paraşüt atlayışı yapan Kenan Doğulu, profesyonel hareketlerle Selçuk Efes Havaalanı’na alkışlar eşliğinde başarılı bir iniş gerçekleştirdi. 

 

“Yılın Outdoor Uygulaması” Ödülü

Renault’nun 3 – 10 Aralık tarihleri ortasında, tarihi Haydarpaşa Garı’nda gerçekleştirdiği ve yeni SUV dünyasını sergilediği 3D Mapping Gösterisi, ODMD tarafından “Yılın Outdoor Uygulaması” mükafatına layık görüldü. Türkiye’de 2024 yılında yapılan en özel outdoor çalışmalarından olan “Renault X Haydarpaşa Garı 3D Mapping Gösterisi”, 7 gün boyunca her akşam 18.15’te Haydarpaşa Garı’nın tarihi dokusunda hayat buldu. İstanbul Boğazı’nın en fazla görülen ve dikkat çeken noktalarından olan Haydarpaşa Garı’nda gerçekleştirilen uygulama, milyonlarca insan tarafından izlenerek büyük bir etkileşim yarattı. Bu şovun bir gibisi ise, “Renault X Haydarpaşa Garı 3D Mapping Gösterisi”nden sadece birkaç gün sonra, tarihi Notre Dame Kilisesi’nin onarım sonrası birinci açılışında Paris’te gerçekleştirildi.

 

Renault’dan Tarihi Haydarpaşa Garı’nda Süper Bir 3D Mapping Gösterisi

Bir buçuk asırdan fazla bir mühlet boyunca İstanbul’un en simge ulaşım noktalarından biri olan tarihi Haydarpaşa Garı, ulaşımı; teknoloji, konfor ve sürüş keyfiyle birleştiren Renault’ya konut sahipliği yaptı. Restore edilmiş orijinal görünümüyle ulaşım tarihinin mihenk taşı olan Haydarpaşa Garı, “Renaulution” planı doğrultusunda Renault’nun hayata geçirdiği yeni stratejisini, yeni dünyasını ve yeni SUV ailesini vakte meydan okuyan dokusunda yansıttı. Haydarpaşa Garı’nın tarihi bloklarının üzerinde gerçekleştirilen bu 3D mapping gösterisiyle Renault, “Renaulution” stratejisini tüm Türkiye’ye duyururken tıpkı vakitte ulaşım tarihinin geçmişini ve bugününü bir kesişim noktası olarak kullandı. Markanın en yeni SUV’leri Rafale, Duster, Austral ve Captur; 3D mapping gösterisiyle birlikte kullanıcılarıyla buluştu. 

3 – 10 Aralık tarihleri ortasında her akşam 18.15 prestijiyle Haydarpaşa Garı’nda gerçekleşen 3D mapping gösterisi, tarihi yerin görülebildiği her noktadan izlendi. Bu çalışma ile milyonlarca bireye ulaşmayı başaran Renault, hem otomotiv hem de irtibat bölümüne yeni bir soluk getirerek bir defa daha “yeniliklerin ve düşünülmeyenin markası” olduğunu kanıtladı. 

 

B ve C Segmentlerinde En Fazla İlgi Gören Marka Yeniden Renault Oldu

Renault, Clio modeli ile B segmentinde ve Megane Sedan modeliyle C segmentinde yılın en fazla ilgi gören markası olmayı başararak bu alanda iki başka ödül elde etti. Türk kullanıcılarının en çok tercih ettiği segmentler olan B ve C segmentlerinde yakalanan bu muvaffakiyetle Renault’nun hem sıfır araba satışlarında hem de ikinci el araba satışlarında 2024 yılında tüm araba pazarının en çok tercih edilen markası olduğunu bir defa daha kanıtlanmış oldu.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

seo hizmeti ankara seo ankara seo ajansı bursa boşanma avukat izmir mimar izmir mimarlık izmir mimarlık ofisi aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar ankara tercüme bürosu ankara vize danışmanlık ankara sigorta acenteleri ankara diş kliniğ bursa hurdacılar kristalize su yalıtımı ısı yalıtımı at bakım malzemeleri soğutma sistemleri Günübirlik Turlar kars kaşar peyniri