Dolar 35,5022
Euro 36,5895
Altın 3.061,12
BİST 9.715,86
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 7°C
Çok Bulutlu
İstanbul
7°C
Çok Bulutlu
Per 9°C
Cum 8°C
Cts 10°C
Paz 10°C

‘CarrefourSA Bayilik Buluşmaları’ Türkiye’nin Dört Bir Yanında Esnaf ve Girişimcilerle Buluşacak

Sabancı Holding ve Carrefour Küme iştiraki CarrefourSA, bayilik sistemiyle Türkiye’nin dört bir yanında büyümeye devam ediyor.

‘CarrefourSA Bayilik Buluşmaları’ Türkiye’nin Dört Bir Yanında Esnaf ve Girişimcilerle Buluşacak
12 Haziran 2024 17:36
45

Farklı vilayetlerdeki küçük esnaf ve girişimcilerle bir ortaya gelmek için Bayilik Buluşmaları ziyaretinin birincisini Adana ve etraf vilayetlerinde başlattıklarını ve yıl boyunca bu ziyaretlerin devam edeceğini söyleyen CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi Bulut Batum, “Adana’daki potansiyel bayilerimizle bölgede lokal istihdama ve iktisada katkı sunmayı hedefliyoruz” dedi.

Sabancı Holding ve Carrefour Küme iştiraki, Türkiye perakende bölümünün öncü markası CarrefourSA 60 vilayette 1100 mağazası, bayileri dahil olmak üzere 15.000 bireye ulaşan takımı ile müşterilerine hakikat eseri, hakikat üreticiden yanlışsız fiyata ulaştırırken; küçük esnaf ve girişimciyi desteklediği bayilik sistemiyle de büyümeye devam ediyor. 

Küçük ve orta ölçekli esnafla girişimcilere, CarrefourSA teminatıyla ticaret yapma imkânı sunduğu bayilik sisteminde 425 bayiye ulaşan CarrefourSA, Türkiye’nin dört bir yanında esnaf ve girişimcilerle büyümek için Bayilik Buluşmaları’na başladı. Bayilik Buluşmaları’nın birinci ayağı ise Adana ve etraf vilayetlerden iştirakle gerçekleşti. Adana M1 CarrefourSA Hiper Lezzet Arası’nda gerçekleşen buluşmada CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi Bulut Batum, potansiyel bayi ve girişimcilerle bir ortaya gelerek CarrefourSA’nın bayilik sisteminden ve yatırımlarından bahsetti.

Yerel iktisat ve istihdama takviye oluyoruz

“Organize besin perakende kesiminin sürdürülebilirliği kapsamında lokal ekonomik kalkınmayı desteklememiz gerekiyor” diyen CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi “Bu doğrultuda, organize besin perakendesini daha güçlü hale getirmek için küçük esnaf ve girişimcinin sisteme dahil olması çok değerli. Bu yüzden başlattığımız Bayilik Buluşmaları ile Türkiye’nin farklı vilayetlerindeki potansiyel bayi adaylarımıza ulaşmayı hedefliyoruz. 

Hayata geçirdiğimiz bayilik sistemiyle esnaf ve girişimciye CarrefourSA garantisiyle ticaret yapma imkânı sunuyoruz. Bayilik sistemine giriş basamağında ise rastgele bir bedel talep etmiyoruz. Bulunduğu bölgeyi ve mahalleyi en hakikat bilen esnaflara, CarrefourSA garantisini sağlayarak ailemizin bir kesimi haline getiriyoruz. Bu sistemle bölgenin esnaf ve girişimcileriyle istihdama katkı sağlarken; lokal üreticilerinin eserlerinin de CarrefourSA garantisiyle müşterilere ulaşmasını ve üretimlerini sürdürülebilir kılmayı destekliyoruz” dedi.  

Esnaf ve girişimcilerin ticari faaliyetlerini destekliyoruz 

Adana’da bayilik sistemi kapsamında değerli bir potansiyel olduğunu söyleyen Batum açıklamalarına şöyle devam etti: “Bayilik sistemini organize besin perakende kesiminde birinci biz hayata geçirdik. Bu sistemle tüketicilerimizin CarrefourSA kalitesi ve tecrübesine erişimini kolaylaştırırken, küçük esnaf ve girişimciye karlı bir yatırım imkânı, bulundukları bölgeye ise istihdam fırsatı sağlıyoruz. Bölümümüzün geleceği ve sürdürülebilirliği için öncülük yaptığımız bayilik sisteminin en büyük avantajı ise esnaf ve girişimcinin hem milletlerarası Carrefour hem de Sabancı markasının gücünü gerisinde hissetmesi. Bilgi birikimimiz, lojistik ağımız, pazarlama bağlantımız ve dijital teknoloji altyapımızla esnafımız CarrefourSA markası altında ailemizin bir modülü oluyor. CarrefourSA olarak sahip olduğumuz büyük satın alma gücümüz sayesinde de bayilerimiz eserlere çok daha uygun fiyatlarla ulaşabiliyor ve müşterilerimize de birebir fiyat avantajını yansıtabiliyor.  Üç yıllık amacımız olan 1.000 bayiye emin adımlar ile ilerliyoruz, bayilik sistemimize ve CarrefourSA garantisine olan bu ilgiden ötürü keyifli ve gururluyuz. Önümüzdeki periyotlarda de 60 olan bayan bayi sayımızı da artıracağız.” 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

ETİKETLER: , , , ,
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

seo hizmeti ankara seo ankara seo ajansı bursa boşanma avukat izmir mimar izmir mimarlık izmir mimarlık ofisi aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar ankara tercüme bürosu ankara vize danışmanlık ankara sigorta acenteleri ankara diş kliniğ bursa hurdacılar kristalize su yalıtımı ısı yalıtımı at bakım malzemeleri soğutma sistemleri Günübirlik Turlar kars kaşar peyniri