Dolar 35,5032
Euro 36,5850
Altın 3.060,92
BİST 9.729,01
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 7°C
Çok Bulutlu
İstanbul
7°C
Çok Bulutlu
Per 9°C
Cum 8°C
Cts 10°C
Paz 10°C

Duygu ölçümüyle şirketlerde erken uyarı dönemi başladı

Kurumlarda irtibat için kullanılan WhatsApp, e-posta yahut özel iletileşme sistemlerinde bilgiler tek bir yerde saklanmadığı ve tahlil edilemediği için şirket hafızası oluşmuyor.

Duygu ölçümüyle şirketlerde erken uyarı dönemi başladı
30 Ağustos 2023 18:24
96

Kurumlarda bağlantı için kullanılan WhatsApp, e-posta yahut özel iletileşme sistemlerinde bilgiler tek bir yerde saklanmadığı ve tahlil edilemediği için şirket hafızası oluşmuyor. Şahsî yazışmalar, iş yazışmaları ile karışıyor ve çalışanlar işten ayrıldığında kritik bilgiler de beraberinde kayboluyor. Şirketlerin satış sürecini hızlandıran taşınabilir uygulama Ekmob SFA (Satış Gücü Otomasyonu), Live modülüyle bu probleme tahlil buluyor. Satış grubunun tüm süreci kayıt altına alınabilir hale geliyor ve Nörolinguistik Programlama (NLP) sayesinde en süratli biçimde notlar tahlil edilip, anlık ihtar sağlanıyor…

Şirketlerin satış sürecini hızlandıran taşınabilir uygulama Ekmob SFA (Satış Gücü Otomasyonu), irtibat süreçlerini daha verimli hale getiriyor. Ekmob SFA’nın Live Modülü sayesinde satış gruplarının tüm aktiviteleri tek bir merkezde toplanıyor. Böylelikle kurumsal hafızanın yok olması engelleniyor. Şirketlerde satış takımlarının bağlantısı için kullanılan WhatsApp, e-posta vb. uygulamalar ferdî yazışmalar ve iş yazışmalarının karışmasına sebep oluyor. Çalışanlar işten ayrıldığında kritik bilgiler de beraberinde kayboluyor. Böylelikle vazife takibi manuel yapılıyor ve görüşmeler kurumsal hafızaya akmıyor. Ekmob’un Live modülü, bu meseleye tahlil olurken NLP dataları tahlil ederek anlık ihtar sağlıyor. 

Yöneticiler notları tahlil edemiyorlardı

Satış tertiplerinde şirketlerin mevcut müşteri bağları idaresi (CRM) yazılımlarında kullanımın düşük olması tek taraflı bağlantıdan kaynaklanıyor. Satış grupları müşteri ve müşteri adayları ile yaptıkları görüşme notlarını girseler bile bu notlar özelinde gerekli aksiyonları almak için mevcut CRM yazılımları eksik kalıyor. Ayrıyeten kalabalık takımlarda girilen bu kadar çok notun okunması, tahlil edilmesi ve takıma geri bildirim verilebilmesi yöneticiler için önemli bir vakit kaybı oluşturuyor.  Ekmob geliştirdiği teknoloji sayesinde girilen notları anlayıp yöneticiye geri bildirim veriyor ve süratlice satış işçisi ve müşteri ile ilgili aksiyonunu alabiliyor.

Kurumsal hafıza nasıl korunuyor?

Ekmob’un Live modülü iş süreçlerini daha verimli hale getirmek için geliştirildi. Live modülü, tüm takıma hiyerarşiye bağlı olarak bağlantı ve etkileşim imkanı veriyor. Grup içindeki tüm bağlantı, WhatsApp, mail vb uygulamalar yerine Ekmob üzerinden sağlanıyor. Çalışan ve yönetici ortasında anlık bağlantı sağlayan Live modülü, aktiviteler, müşteri ve fırsat kazanımı üzere süreçlerdeki tüm evrelerin basitçe kronolojik bir halde görüntülenebilmesini sağlıyor. Dinamik yapısı sayesinde günlük operasyon takibi kolaylaşıyor ve keyifli hale geliyor.

Duygu ölçümü yapıyor

Ekmob Google altyapısı ile çalışan NLP ile his ölçümünü bir adım ileri taşıyor. Yazılan notun his ölçümünü yapıyor. Sonucunda olumlu, olumsuz ya da nötr durumuna nazaran bir skor oluşturuyor. Bu altyapı ile belli bir skor altında kalan olumsuz his içeren notlar Ekmob’da yönetici takım ile paylaşılabiliyor.

Yöneticiler bilhassa kalabalık ya da aktivite sayısı fazla olan takımlarda kıymetli olan aktiviteleri ya da notları gözden kaçırabiliyorlar. Gün içerisindeki olağan yoğunlukta aksiyon alınması, takıma geri bildirim verilmesi, ek bilgi alınması gereken ya da farklı departmanların bilgilendirilmesi gereken durumlar gözden kaçırılabiliyor. Bu nedenle sistem, Google altyapısı ile his ölçümü yaparak değerli noktaları yöneticilere bildirim olarak gönderiyor. Bu sayede müşteri etkileşimleri sonucu alınan notlardaki haberdar olunması gereken durumlar anında yakalanabiliyor.

NLP mümkün sıkıntıları farkediyor

NLP sayesinde, müşteriyle oluşabilecek sıkıntılar ve bu çeşit durumlar karşısında grupta oluşabilecek motivasyon düşüşleri süratli bir halde tespit edilip, gereken aksiyonlar alınabiliyor. Bu sayede müşteri ve fırsat kaybedilme riski azalıyor. Tıpkı vakitte süratli müdahale sonucunda müşteri memnuniyeti artırılıyor. Şirketlerin satış sürecini hızlandıran ve temsilcilerin vazifelerini otomatikleştirmeye yarayan taşınabilir uygulama Ekmob SFA, satış süreçlerini hızlandırırken birebir vakitte dataların kayıt altına alınması ve kayıtlı bilgilere kolay ulaşım yararı da sunuyor.

Ekmob SFA kullanan satış gruplarının bilgiye anlık ulaşarak verimliliklerini artırdığını söyleyen Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, “Live modülü ve NLP özelliğiyle kurumsal hafıza oluşturuluyor ve müşteri taleplerine anlık aksiyon alınabiliyor. Takım içindeki tüm irtibatı Ekmob’a taşıyarak daha verimli bir sürece geçiriyor, hiçbir sorunun gözden kaçmamasını sağlıyoruz” diyor. 

 

Ekmob Hakkında:

Ekmob şirketlerin satış süreçlerini tek bir platformdan yönetilmesine imkan sağlayan, satış takımlarının müşteri idaresi, ticari satış süreçleri, tahsilat üzere bir çok süreci tıpkı anda yönetebildiği bulut tabanlı bir platformdur. İletileşme, ERP, CRM, Mail, BI üzere satışa direkt tesir eden araçları dağınık bir biçimde kullanan şirketler, Ekmob SFA kullanmaya başlamaları ile birlikte tüm süreçlerini tek bir platform üzerinden daha süratli, verimli ve anlık yönetebilme imkanına sahip olurlar. Ekmob, SFA (Satış Gücü Otomasyonu) yazılımıyla firmalara hizmet sunarak, satış takımlarının süreçlerinde dijitalleşme ile birlikte yeni bir kültür inşa eder ve tıpkı vakitte satış gruplarının faaliyetlerini daha faal bir formda raporlama imkanı sağlar. Bu özellikler sayesinde Ekmob, satış süreçlerinde %40’a varan verimlilik artışı sunar. Verimlilik, performans, proaktif idare ve anlık data erişimi üzere avantajları kolay kullanım tecrübesiyle bir ortaya getirir. Ekmob, ortalarında Pronet, Bein, ACN Sigorta, Fıratpen ve Pirelli’nin de bulunduğu 200 firmada 5 bin üzerinde kullanıcıya hizmet veriyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

seo hizmeti ankara seo ankara seo ajansı bursa boşanma avukat izmir mimar izmir mimarlık izmir mimarlık ofisi aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar ankara tercüme bürosu ankara vize danışmanlık ankara sigorta acenteleri ankara diş kliniğ bursa hurdacılar kristalize su yalıtımı ısı yalıtımı at bakım malzemeleri soğutma sistemleri Günübirlik Turlar kars kaşar peyniri