Dolar 35,4874
Euro 36,6222
Altın 3.065,59
BİST 9.696,48
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 7°C
Çok Bulutlu
İstanbul
7°C
Çok Bulutlu
Per 9°C
Cum 8°C
Cts 10°C
Paz 11°C

L’Oréal Grup, çığır açan çevresel su teknolojisi girişimi Gjosa’yı satın aldı

L’Oréal Küme, su fraksiyon teknolojisine öncülük eden İsviçre merkezli şirket Gjosa’yı, satın almak için mutabakat imzaladığını duyurdu.

L’Oréal Grup, çığır açan çevresel su teknolojisi girişimi Gjosa’yı satın aldı
22 Ocak 2024 19:36
88

72 olimpik yüzme havuzuna muadil su tasarrufu sağlayan icat 

L’Oréal Küme, su fraksiyon teknolojisine öncülük eden İsviçre merkezli şirket Gjosa’yı, satın almak için mutabakat imzaladığını duyurdu. L’Oréal Küme, daha evvel Gjosa ile kurduğu iştirak ile 2021 yılında TIME Magazine tarafından “Yılın En Güzel İnovasyonu” olarak isimlendirilen L’Oréal Professionnel Water Saver profesyonel duş başlığını piyasaya sürmüştü. Gjosa tarafından patentlenmiş ve L’Oréal Water Saver’da kullanılan su fraksiyon teknolojisi, kuaför salonlarının su tüketimini %69’a kadar azaltmasına ve müşterilerine keyifli ve tesirli bir saç yıkama tecrübesi sunmasına imkan tanıyor. Sürdürülebilir duş başlığı 2023 yılından bu yana, Avrupa ve Orta Doğu’da 10.000’den fazla profesyonel kuaför salonunda kullanılmaya başlandı ve 182 milyon litre bir öbür deyişle 72 Olimpik yüzme havuzuna muadil su tasarrufu sağladı. Önümüzdeki yıllarda bu inovasyon dünya çapında 200 binden fazla salonda sunulacak.

L’Oréal Küme, kendi teşebbüs sermayesi fonu olan “Business Opportunities for L’Oréal Development (BOLD)” aracılığıyla birinci olarak 2021 yılında Gjosa’ya yatırım yapacağını duyurmuştu. Bu satın alma ile L’Oréal Küme, su idaresinde kapsamlı ve bilime dayalı bir yaklaşım da dahil olmak üzere “Gelecek İçin L’Oréal” Sürdürülebilirlik Programı taahhütlerini daha da güçlendirdi ve L’Oréal Grup’un faaliyetlerinin gezegenimize saygılı olduğunu bilim dünyasına tekrar hatırlattı.

L’Oréal Küme CEO’su Nicolas Hieronimus, “Gjosa’yı satın almak, sürdürülebilirliği direkt eser ve hizmetlerimize entegre etmemizi daha da güçlendirecek. Su tasarrufu sağlayan teknolojiyi, yeni formülasyonlara ve tekno-güzellik yeniliklerine meselesiz bir formda entegre etmemize imkan tanıyacak. Birlikte; daha az kaynak kullanılan, yüksek performansa sahip ve sürdürülebilir hoşluk tahlillerini süratle büyütecek ve bunları daha geniş hoşluk ekosistemine sunacağız” dedi. 

“2030 yılına gelindiğinde dünya nüfusunun yaklaşık %60’ının su zahmeti çekmesi bekleniyor. Bilim ve teknolojiyi birleştirmek, bu bedelli kaynağı müdafaa gayretlerimizde hayati bir rol oynayacak” sözlerini kullanan L’Oréal Küme Araştırma, İnovasyon ve Teknolojiden Sorumlu Lideri Barbara Lavernos, “Hem L’Oréal hem de Gjosa, değerli su kaynaklarını korurken dünyanın dört bir yanındaki insanlara en yeterli hoşluk tecrübelerini sunarak etrafa tutkuyla sahip çıkıyor. Gjosa’nın resmi olarak L’Oréal’e katılmasıyla, araştırma ve inovasyonu hızlandırabiliriz. Profesyonel ve tüketici pazarları için daha yenilikçi ve sürdürülebilir tekno-güzellik tahlilleri ile pazara açılabiliriz. Gjosa’yı ailemize kattığımız için heyecan duyuyoruz” dedi.

L’Oréal Grup’un en kıymetli ortağı olduğunu ve su tasarrufu konusunda var olan başarıyı geliştirmeyi ve bunu yeni kullanım senaryolarına, yeni uygulamalara dönüştürmeye çalıştıklarını söyleyen Gjosa’nın Kurucu Ortağı ve İdare Konseyi Üyesi Amin Abdulla, “Ortaklığımız, başından beri son derece açık ve işbirliğine dayalıydı; münasebetiyle, L’Oréal Küme ailesinin ve kültürünün bir kesimi olmak çok heyecan verici” sözlerini kullandı. 

Gjosa CEO’su Laurent Manca ise, “L’Oréal’in hoşluk pazarındaki liderliğini Gjosa’nın su tasarrufu teknolojilerindeki temel uzmanlığıyla birleştirmek hoşluk sanayisinin sürdürülebilir teknolojide büyük ölçekte dönüştürülmesine katkı sağlayacak” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

seo hizmeti ankara seo ankara seo ajansı bursa boşanma avukat izmir mimar izmir mimarlık izmir mimarlık ofisi aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar ankara tercüme bürosu ankara vize danışmanlık ankara sigorta acenteleri ankara diş kliniğ bursa hurdacılar kristalize su yalıtımı ısı yalıtımı at bakım malzemeleri soğutma sistemleri Günübirlik Turlar kars kaşar peyniri