Arabanın 137 yıl evvel Carl Benz tarafından icat edilmesinden bu yana teknolojik ilerleme, arabanın tarifini değerli ölçüde değiştirdi. Artık araba, insanları A noktasından B noktasına götüren bir ulaşım aracından daha fazlası. Bugün Mercedes-Benz araçları, örneğin kişisel bir sağlıklı ömür alanı, taşınabilir bir ofis, özel bir sinema salonu yahut ferdî bir inançlı alanı fonksiyonlarına de sahip.
- ‘O Bir Mercedes-Benz.’ kampanyası, Mercedes-Benz’in sunduğu ferdî mobilitenin istikrarlı gelişimini vurguluyor. Üç köşeli yıldızı ile Mercedes-Benz, öncü ruhu, sıra dışı teknolojileri, eşsiz tasarım ve inançlı konforu bir ortada sunarak standartları belirlemeye devam ediyor.
- Ana kampanya sineması, markanın bu tanımlamayı mümkün kılan yeniliklerini görselleştiriyor. Çeşitli ENERGIZING COMFORT programları ile kapsamlı bir sağlıklı ömür programı sunarken, MBUX’lu Hyperscreen üzere çok sayıda irtibat, bilgi ve cümbüş özelliği, araçları taşınabilir bir ofise yahut özel bir sinemaya dönüştürüyor. DRIVE PILOT üzere yenilikçi güvenlik ve yardım sistemleri hem inançlı hem de konforlu bir sürüş tecrübesi sağlıyor.
- Kampanya filminin seyircileri, arabanın tarihini ve teknolojik gelişimini sıra dışı imajlarla anlatan bir seyahatte kahramanları takip ediyor. Mercedes-Benz’in yeni reklam sinemasında İngiliz aktör Matthew Macfadyen ve uzun müddettir marka elçisi olan Roger Federer, Mercedes-Benz elektrikli araçları eşliğinde zımnî casuslar olarak rol alıyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı