Dolar 35,4852
Euro 36,6187
Altın 3.064,80
BİST 9.701,40
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 7°C
Çok Bulutlu
İstanbul
7°C
Çok Bulutlu
Per 9°C
Cum 8°C
Cts 10°C
Paz 11°C

Oyun Bağımlılığı ve Alışveriş Terapisi: Oyuncuların %71’i büyük satış kampanyalarında oyunu oynadıkları kadar çok alışveriş yapıyor

Global görüntü oyunları pazarı, 2023 ve 2028 yılları ortasında %9,3’lük güçlü bir yıllık büyüme oranı beklentisiyle önümüzdeki yıllarda etkileyici bir formda büyümeye hazırlanıyor. Varsayım edilen bu genişleme, görüntü oyunlarının dünya genelinde cümbüş biçimi olarak giderek artan popülerliğini vurguluyor.

Oyun Bağımlılığı ve Alışveriş Terapisi: Oyuncuların %71’i büyük satış kampanyalarında oyunu oynadıkları kadar çok alışveriş yapıyor
8 Ocak 2024 20:24
15

Küresel görüntü oyunları pazarı, 2023 ve 2028 yılları ortasında %9,3’lük güçlü bir yıllık büyüme oranı beklentisiyle önümüzdeki yıllarda etkileyici bir formda büyümeye hazırlanıyor. Kestirim edilen bu genişleme, görüntü oyunlarının dünya genelinde cümbüş biçimi olarak giderek artan popülerliğini vurguluyor. Global görüntü oyunları pazarının 2028 yılına kadar yaklaşık 390 milyar ABD dolarına yükselmesi bekleniyor. Kaspersky’nin yaptığı araştırmaya nazaran, oyuncuların da alışveriş konusunda herkes kadar tutkulu olduğunu görülüyor.

Kaspersky’nin yeni araştırması, oyun tutkunlarının satış kampanyalarında iştahlı müşteri olduklarını ortaya koyuyor. Araştırma, birçok oyun tutkununun büyük satış kampanyaları sırasında oyun kurulumlarını geliştirme fırsatını kaçırmadığını gösteriyor. Evvelce istek listelerini hazırlayan oyuncuların %71’i, satış kampanyaları sırasında bu listedeki eserlerden mümkün olduğunca çok satın alıyor. Birçoğu fırsatı kaçırmamak için elinden geleni yapıyor. Oyuncuların %65’i oyunlar, yükseltmeler yahut ekipmanlar üzere yeni eserlerin piyasaya sürülmesi için ihtarlar ayarlayarak bu sayede çabucak satın alma imkanına sahip oluyorlar.

Araştırma, Black Friday ve Cyber Monday üzere indirim etkinliklerinin oyun tutkunları için ne kadar kıymetli olduğunu vurguluyor. İştirakçilerin %74’ü bu aktiflikleri oyunlar, yükseltmeler ve ekipman edinmek için çok yahut hatta son derece kıymetli olarak pahalandırıyor. Enteresan bir formda, indirimlerin cazibesi sıkça ani alışverişlere yol açıyor. Harcamaların birinci planlanmasına bakılmaksızın, oyuncuların %53’ü sistemleri için bir şeyler satın alıyor. Genel yoğunluk sırasında bile, birçok oyuncu bir şey satın almadan duramıyor.

Oyuncular, eksiksiz kurulumlarına ulaşmak için kripto para ünitesi de dahil olmak üzere çeşitli ödeme sistemlerini kullanmaya istekliler ve %57’si online alışverişlerde, %56’sı ise fizikî mağazalardaki süreçlerde kripto para ünitesini rahatlıkla kullanabiliyor. Kendini işine adamış oyuncular (haftada 21 saatten fazla oyun oynayanlar) ortasında dijital para süreçlerine yönelik bu tercih üçte ikiye yükseliyor. 

Kaspersky Tüketici Eser Pazarlamadan Sorumlu Lider Yardımcısı Marina Titova“İnsanların şahsî data yahut paralarını kaybetmeden sevdikleri şeyi yapabilmelerini sağlamak için daima olarak kapsamlı güvenlik tahlillerimizi geliştiriyoruz. Örneğin, Kaspersky Premium online ödeme ve kimlik müdafaası, data sızıntısı denetim aygıtı ve süratli ve emniyetli bir VPN sağlar – siber suçluları sahiden alt etmek ve oyuncuların etkileyici bir oyun ve alışveriş tecrübesi yaşamalarına yardımcı olmak için bir kombinasyon” diyor. 

The Üstün Sale Game: who’s the winner? A study on how we shop and pay’ başlıklı raporun tamamına bağlantıdan ulaşabilirsiniz.

 Kaspersky uzmanları, inançlı online alışveriş için birtakım faydalı ipuçları paylaşıyor

1. URL’yi adres çubuğuna yazın

Çevrimiçi mağaza e-postalarındaki irtibatları açmak, çevrimiçi güvenlik açısından önemli sonuçlar doğurabilir. Dolandırıcılar, orjinal mağaza web sitesine benzeyen düzmece web sitelerine yönlendiren kimlik avı ilişkileri kullanabilir. Bu tıp sitelerde saldırganlar kullanıcılardan şahsî bilgilerini yahut banka kartı numaralarını girmelerini isteyebilir. Bu nedenle, çevrimiçi bir mağazanın web sitesini açmanız gerektiğinde, e-postalardaki temaslardan kaçınarak URL’sini adres çubuğuna yazmak her vakit daha güzeldir. 

2. Süreksiz bir kredi kartı kullanın

Bazı bankalar müşterilerine süreksiz kredi kartları vererek bu fırsatı sunmaktadır. Bunun üzere bir araç, daha fazla data kaybı korkusu olmadan kış indirimlerinden yararlanmanıza yardımcı olacaktır. Bazen bankalar sanal kredi kartı olarak bilinen bir kart da sunmaktadır. Bu olağan bir karta benzeri, lakin her satın alma süreci için rastgele bir hesap numarası oluşturulur ve bilgisayar korsanlarının numarayı tekrar kullanması önlenir. 

3. Çevrimiçi şifrelerinizi yönetin ve koruyun

Siber güvenlik için müşterilerin her bir hesabı için eşsiz ve güçlü bir parolaya sahip olması gerektiği âlâ bilinmektedir. Fakat düzinelerce karmaşık parolayı bulmanın ve hatırlamanın çok sıkıntı bir iş olduğu da açıktır. Bu nedenle, çevrimiçi alışverişin güvenliğini sağlamak için parola yönetimi sağlam bir parola yöneticisine emanet edilebilir.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

ETİKETLER: , , , ,
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

seo hizmeti ankara seo ankara seo ajansı bursa boşanma avukat izmir mimar izmir mimarlık izmir mimarlık ofisi aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar ankara tercüme bürosu ankara vize danışmanlık ankara sigorta acenteleri ankara diş kliniğ bursa hurdacılar kristalize su yalıtımı ısı yalıtımı at bakım malzemeleri soğutma sistemleri Günübirlik Turlar kars kaşar peyniri