Dolar 35,5002
Euro 36,5876
Altın 3.061,01
BİST 9.715,86
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 7°C
Çok Bulutlu
İstanbul
7°C
Çok Bulutlu
Per 9°C
Cum 8°C
Cts 10°C
Paz 10°C

TikTok, Türkiye’de En Yeni Performans Çözümü Smart+ ile Pazarlamanın Geleceğini İnşa Ediyor

TikTok, en yeni otomatik performans tahlili olan Smart +’ı Türkiye’de ve dünya çapında duyurdu.

TikTok, Türkiye’de En Yeni Performans Çözümü Smart+ ile Pazarlamanın Geleceğini İnşa Ediyor
14 Ekim 2024 01:00
30

Bu yenilikçi reklam tahlili, Türkiye’deki markaların reklam süreçlerini hedefleme, teklif verme ve yaratıcı içerik oluşturma üzere evrelerini optimize etmelerine yardımcı olarak, gerçek iş sonuçlarını en üst seviyeye çıkarmalarına yardımcı olmayı hedefliyor. 

Son beş yılda TikTok, 1 milyardan fazla kullanıcıya sahip global bir cümbüş platformu haline gelerek, markalar için topluluklarıyla özgün formda etkileşim kurmalarını sağlayan, keşiflerin iş sonuçlarına dönüştüğü bir mecra haline geldi. Beşerler TikTok ‘a eğlenmek, yeni eserler ve trendler keşfederek ayrılmak için geliyor. TikTok’ta içerikleri izleyen kullanıcıların yüzde 61’i TikTok’ta bir içerik gördükten sonra bunu bir satın alma aksiyonuna dönüştürüyor [1]. Beşerler TikTok tecrübelerinin sonucu olarak gerçek aksiyonlar alıyor. 

Platform bu hafta, artık Türkiye’de ve milletlerarası alanda mevcut olan yesyeni bir reklam tahlili olan Smart +’ı tanıttı. Smart +, markaların TikTok’un tüm gücünden yararlanmasına, reklamlarını geliştirmesine ve gerçek reklamı en âlâ performansla hakikat bireye sunmasına yardımcı olacak.

Reklam Otomasyonuna Derinlemesine Çözüm

Smart+, performans reklamcılığını hedefleme, teklif verme ve yaratıcı süreçler boyunca otomatikleştirmeyi sağlayan yeni bir performans tahlilidir. Bu tahlille  reklamverenler yalnızca, bütçelerini ve amaçlarını belirlerler ve Smart + otomatik olarak en düzgün yaratıcı öğeyi olusturur yahut seçer, hakikat gaye kitleyi belirler, en düzgün reklamı, hakikat vakitte hakikat müşterinin önüne koyar.  Smart +, TikTok ‘ta içerik geliştirmeyi, yaratıcılığı ve üretkenliği ölçeklendiren; senaryo yazmaktan görüntü üretmeye kadar tum surecleri optimize ederek verimli hale getiren,  üretken yapay zeka  destekli bir yaratıcı tahlil paketi olan TikTok Symphony’yi kullanır.

Smart+, reklam satın alma sürecini kolaylaştırırken, iş sonuçlarını üç farklı kampanya gayesiyle  maksimize ediyor:

  • Smart+ Web Kampanyaları: Web sitelerine trafik çekerek alt düzey süreçleri      (satış gibi) artırıyor.
  • Smart+ Katalog Reklamları: Kullanıcıların ilgi alanlarına ve aksiyonlarına      dayalı olarak ilgili eser teklifleri sunarak dönüşüm sağlıyor.
  • Smart+ Uygulama Kampanyaları: TikTok’un keşif gücünden faydalanarak uygulama      indirmelerini ve dönüşümleri artırıyor.
  • Smart+ Aday Müşteri Yaratma Kampanyaları: İştirakçi kitleleri, yeni jenerasyon aday      müşteri yaratma tahlillerini kullanarak kullanıcıları yüksek bedelli       müşterilere dönüştürüyor.

Türk Markaları TikTok’ta Yenilikçi Pazarlama Çalışmalarına Katılıyor

Türkiye’de birçok marka, Smart+’ı test etmeye başladı ve kıymetli muvaffakiyetler elde etti. Bunun en kıymetli örneklerinden biri Türkiye merkezli e-ticaret platformu olan Trendyol’un, Körfez bölgesinde süratle büyüyen dijital pazarlarda performansını artırmak ve satışlarını desteklemek için TikTok’la yaptığı iş birliği oldu. Bu iş birligiyle Trendyol, dijital  varlığını optimize etmek için daha geniş, teknolojiyi yakından takip eden bir kitleye ilgi alımlı ve etkileşimi artırıcı reklamlar sunarken, reklam harcaması getirisini (ROAS) en üst seviyeye çıkarmaya odaklandı.

Trendyol, azamî performans verimliliği sağlamak için Smart + teknolojisinden yararlandı. Full-funnel stratejisine odaklanan Trendyol, Körfez bolgesinde e-ticaret’e olan talebin artış gösterdiği yüksek alışveriş dönemlerinde   marka bilinirliğini artırmak için yola çıktı. Smart + ile performans odaklı en âlâ uygulamalarını tek bir uyumlu, yüksek verimli kampanyaya meselesiz bir biçimde entegre eden Trendyol,   müşteri tecrübesini artırıcı tüm gayretlerin optimize edilmesini sağladı. TikTok’un gelişmiş yapay zeka araçları, Trendyol’un yaratıcı içeriklerini süratle geliştirmesine imkan tanıdı ve böylelikle hem üretim maliyetleri azaldı hem de tüketicilerin daima tıpkı yahut misal reklam içeriklerine maruz kalmalarının önüne geçildi. Smart +, bütçeleri otomatik olarak en düzgün performans gösteren reklam öğelerine aktararak, kampanya aktifliğinin  iyileştirilmesini sağladi. Tıpkı vakitte  kampanya idaresini de kolaylaştırarak, pazarlama alanında çalışan takımların günlük operasyonlardan çok stratejik büyümeye daha fazla odaklanmalarına imkan sağladı. 

Smart+ ile otomatikleştirilen kampanyalar sonucunda Trendyol, yüzde 21 daha düşük müşteri edinim maliyeti (CPA), yüzde 26 dönüşüm oranı artışı ve yüzde 89 reklam harcama getirisi artışı (ROAS) elde etti. Bu bilgiler, TikTok’un hedefleme ve optimizasyon gücünün Türk markaları için sunduğu büyük fırsatları ortaya koyuyor.

TikTok Türkiye İş Birlikleri Yöneticisi Barış Aldanmaz, konuyla ilgili: “TikTok pazarlamanın geleceğini inşa ediyor. Reklam veren iş ortaklarımızı dinliyor, öğreniyor ve performans odaklı tahliller geliştiriyoruz. TikTok, kültür, keşif ve ticaretin buluştuğu eşsiz bir ekosistem. Yeni tahlillerimizle, Türkiye’deki markaların TikTok topluluklarıyla daha güçlü etkileşimler kurmalarını ve başarılı iş sonuçlarına ulaşmalarını sağlamak istiyoruz.” diyor. 

TikTok, reklamcıların;   keşfetmek, araştırmak ve satın almak için TikTok’a gelen topluluklarına ulaşmalarını sağlayacak yenilikçi tahlillerle geleceği inşa ediyor.  Platform, medya maksatlarına ulaşmalarına dayanak olmanın yanı sıra iş ortaklarımızın gerçek iş sonuçları elde etmelerine yardımcı olmaya odaklanmıştır.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

ETİKETLER: , , , ,
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

seo hizmeti ankara seo ankara seo ajansı bursa boşanma avukat izmir mimar izmir mimarlık izmir mimarlık ofisi aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar ankara tercüme bürosu ankara vize danışmanlık ankara sigorta acenteleri ankara diş kliniğ bursa hurdacılar kristalize su yalıtımı ısı yalıtımı at bakım malzemeleri soğutma sistemleri Günübirlik Turlar kars kaşar peyniri