Vodafone’un dijital kahramanı tobi yenilikçi çözümlerine bir yenisini daha ekledi
Vodafone’un dijital asistanı TOBi, yeni teknolojik yetenekleriyle, müşterilerin şebeke tecrübelerini yakından anlayarak ve gereksinimlerini tespit ederek gerçek vakitli dayanak oluyor. Bu yeni gelişmeyle, TOBi’nin irtibat kalitesini düzgünleştirmeye yönelik müşteriyi tahlille buluşturma oranı yükseldi.
VODAFONE’UN DİJİTAL KAHRAMANI TOBi
YENİLİKÇİ TAHLİLLERİNE BİR YENİSİNİ DAHA EKLEDİ
Vodafone’un dijital asistanı TOBi, yeni teknolojik yetenekleriyle, müşterilerin şebeke tecrübelerini yakından anlayarak ve muhtaçlıklarını tespit ederek gerçek vakitli takviye oluyor. Bu yeni gelişmeyle, TOBi’nin ilişki kalitesini düzgünleştirmeye yönelik müşteriyi tahlille buluşturma oranı yükseldi.
13 Aralık 2023 – Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, yapay zekaya dayalı dijital asistanı TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye devam ediyor. Vodafone, aylık 43 milyon sohbet sayısına ve 10 milyona yakın kullanıcıya ulaşan TOBi’yi yeni data kaynaklarıyla entegre etti. Bu sayede TOBi, ilişki kalitesini güzelleştirme istikametinde talepleri olan müşterileri süratli bir formda yönlendirip, yapay zeka bazlı müşteri tecrübe platformuyla birleştirerek daha süratli tahliller oluşturuyor.
Vodafone Türkiye İcra Heyeti Lider Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi:
“Vodafone olarak müşterilerimize sunduğumuz ilişki tecrübesini güzelleştirmeye yönelik dijital tahlilleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en düzgün uçtan uca dijital tecrübesi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’yi yeni teknolojik yeteneklerle donattık. Yeni data kaynaklarından takviye alan TOBi, müşterilerimizin şebeke tecrübesiyle ilgili muhtaçlıklarını gerçek vakitli tespit ederek muhtaçlık halinde onlara takviye oluyor. Bu yeni gelişmeyle, TOBi’nin temas kalitesini düzgünleştirmeye yönelik müşteriyi tahlille buluşturma oranı 1,5 katına çıktı. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye devam edeceğiz.”
Müşteri memnuniyetinde kıymetli ölçüde iyileşme
Vodafone’un dijital asistanı TOBi, yeni data kaynaklarıyla konuşuyor. Bununla birlikte, dijitalleşmeyi bir adım ileri taşıyan Vodafone Müşteri Hizmetleri’nin hizmet kalitesi, tahlile ulaştırma suratında ve müşteri memnuniyetinde artış sağlandı. Entegrasyon sağlandığından bu yana, TOBi’nin, irtibat kalitesini güzelleştirmeye yönelik müşteriyi tahlille buluşturma oranı 1,5 katına çıktı. Böylelikle, TOBi’nin müşterilere sağladığı tahlil oranında %55 güzelleşme görüldü. TOBi’nin yeni data kaynaklarıyla entegrasyonu sonrası müşteri memnuniyeti anketlerinde kıymetli ölçüde düzgünleşme sağlandı.
Aylık sohbet sayısı 43 milyon
TOBi, Vodafone müşterileri tarafından en çok bilinen ve kullanılan dijital asistanlar ortasında birinci sırada yer alıyor. TOBi’yi öbür akıllı asistanlardan ayrıştıran özelliği, şahsileştirilmiş teklifler sunması ve hatırlatmalar yapması. TOBi’nin en sevilen özellikleri ise kullanımının kolay olması, problemleri süratle çözmesi, bağlantı kurmanın eğlenceli olması ve gerektiğinde müşteri temsilcisine yönlendirme yapması. Halihazırda 1.000’e yakın farklı süreç yapabilen TOBi’nin aylık tekil kullanıcı sayısı 10 milyona, aylık sohbet sayısı ise 43 milyona yaklaştı. |
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı