Dolar 35,5033
Euro 36,5864
Altın 3.062,22
BİST 9.715,86
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 7°C
Çok Bulutlu
İstanbul
7°C
Çok Bulutlu
Per 9°C
Cum 8°C
Cts 10°C
Paz 10°C

Vodafone’un Sadakat Platformu 25 Milyon Kullanıcıyı Aştı

Vodafone’un geliştirdiği Vodafone Happy küresel sadakat platformu, etkin kullanıldığı 7 ülkede toplam 25 milyon dijital kullanıcıyı aştı.

Vodafone’un Sadakat Platformu 25 Milyon Kullanıcıyı Aştı
6 Kasım 2024 16:00
19

Vodafone Happy,  Portekiz, Almanya, Romanya, Türkiye, İspanya, İtalya ve İrlanda’yı içeren etkin pazar portföyüne yıl sonu prestijiyle Çek Cumhuriyeti’ni de eklemek üzere çalışmalarına devam ediyor.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ülkedeki başarılı uygulamalarını yurtdışına ihraç etmeyi sürdürüyor. Vodafone’un geliştirdiği ve bugün Türkiye dahil 7 Vodafone ülkesinde kullanılan Vodafone Happy global sadakat platformunun dijital kullanıcı sayısı 25 milyonu aştı. Mayıs 2022’de Portekiz implementasyonuyla başlayan, ardından Almanya, Romanya, Türkiye, İspanya, İtalya ve İrlanda pazarlarında etkin hale gelen Vodafone Happy, yıl sonu prestijiyle Çek Cumhuriyeti’nde de hizmet verebilmek üzere çalışmalarına devam ediyor.

 

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Lider Yardımcısı Ayşegül Arıcan Şeker, şunları söyledi:

 

“Vodafone Türkiye’deki sadakat platformumuzu daha kapsamlı hale getirerek bu eseri Vodafone Happy markasıyla memleketler arası pazarlara sunmaya başladık. Türk mühendislerimizin geliştirdiği bu platform, Avrupa’daki üçüncü parti tahlil alternatifleriyle karşılaştırıldığında esneklik, teknoloji trendlerine uygunluk ve dijital verimlilik açısından öne çıktı. Bu nedenle, Vodafone Happy platformunu öteki Vodafone ülkelerinde de ‘en uygun uygulama’ olarak yaygınlaştırmaya başladık. Şu anda Türkiye dahil 7 Vodafone ülkesinde faal kullanıcılarımız var. Yıl sonuna kadar bu sayıyı 8 pazara çıkarmayı ve portföyümüze partner pazarları da ekleyerek büyümeyi hedefliyoruz. Vodafone Happy, müşterilerimize hem küresel hem de mahallî markalardan indirimler sunduğumuz, onları şahsileştirilmiş fırsatlarla buluşturduğumuz bir sadakat platformu. Bu platform, etkin olduğumuz her pazarda müşteri memnuniyetini artırırken, işbirliği yaptığımız markalar ve iş ortaklarımız için yeni iş fırsatları yaratıyor ve Vodafone için ana gelir kalemleri dışında yeni iş modelleri sunuyor. Ayrıyeten, Vodafone’un teknoloji ve platform şirketi olma stratejisine de değerli katkı sağlayan bir teşebbüs.”

 

Yenilikçi yazılım geliştirme süreçleri dijital verimlilik sağlıyor

 

Vodafone’un yenilikçi yazılım geliştirme yaklaşımları ve çevik çalışma kültürü, şirketin teknoloji vizyonuna büyük katkı sağlıyor. Yeni fikirlerin süratle hayata geçmesi için geliştirilen tahlillerde yine kullanılabilirlik temel alınarak faal kaynak kullanımı ve dijital verimlilik sağlanıyor. İştirakçi ve kapsayıcı iş ortamı sayesinde paydaşlarıyla daima irtibat halinde olan Vodafone, her basamakta onların katkılarıyla fikirler geliştirip bunları projelere dahil ediyor. Vodafone Happy üzere birçok eser ve projede de misal süreçlerle Türkiye’den liderlik ediyor.

 

Farklı ülkelerden beşerlerle çalışma fırsatı

 

Vodafone Türkiye’de tüm çalışanlara farklı ülkelerden bireylerle takımlar halinde çalışma imkânı sunuluyor. Bu takımlar, gaye ve iş önceliklerini kümedeki yöneticilerden alıyor ve işlerini buna nazaran planlıyor. Dijital Eser İdaresi ve Teknoloji’den Finans Operasyonları’na, Satınalma’dan İç Denetim’e kadar pek çok takım bu nizamda çalışıyor. Bu sayede, hem bilgi paylaşımı ve öğrenme artıyor, hem de pek çok farklı kültürle çalışma imkânı sağlanıyor. Günlük akışlarında farklı ülkelerden beşerlerle bir ortaya gelen bu takımların iş çıktıları Türkiye’ye ve farklı ülkelere hizmet ediyor. Vodafone Türkiye çalışanı olarak hayatlarına devam etseler de büsbütün küresel bir tecrübenin modülü oluyorlar.

 

Çalışanlarına küresel tecrübe kazandırıyor

 

Vodafone’da çalışanların küresel tecrübe kazanmasına ehemmiyet veriliyor. Bu tarafta hayata geçirilen program ve inisiyatiflerle çalışanların yurtdışında meslek yapmasına dayanak olunuyor. Bilhassa Türkiye’den yurtdışına giden çalışanların ülkeye ve şirkete sağladığı en büyük avantaj temsiliyet oluyor. Bu çalışanlar, temsil ettiği kültür ve gösterdiği örnek davranışlar sayesinde gerek ülkenin gerekse şirketin daha fazla cazibe merkezi olmasını sağlıyor. Öbür yandan, küresel fırsatlar sayesinde Vodafone Türkiye de yetenek kazanımı manasında avantajlı bir pozisyonda oluyor. Küresel yetenek hareketleri, ülkeler ortasındaki işbirliklerini kuvvetlendirip âlâ örneklerin karşılıklı olarak paylaşılmasına büyük ölçüde takviye sağlıyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

seo hizmeti ankara seo ankara seo ajansı bursa boşanma avukat izmir mimar izmir mimarlık izmir mimarlık ofisi aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar ankara tercüme bürosu ankara vize danışmanlık ankara sigorta acenteleri ankara diş kliniğ bursa hurdacılar kristalize su yalıtımı ısı yalıtımı at bakım malzemeleri soğutma sistemleri Günübirlik Turlar kars kaşar peyniri