Dolar 35,5033
Euro 36,5864
Altın 3.062,22
BİST 9.715,86
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 7°C
Çok Bulutlu
İstanbul
7°C
Çok Bulutlu
Per 9°C
Cum 8°C
Cts 10°C
Paz 10°C

Yenişehir Belediyesi 156 bin 790 talebi çözüme kavuşturdu

Mersin Yenişehir Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit’in 2019 yılında misyona başladıktan çabucak sonra kurduğu Yenişehir Halk Masası, vatandaşlar için tahlil merkezi olmaya devam ediyor.

Yenişehir Belediyesi 156 bin 790 talebi çözüme kavuşturdu
29 Temmuz 2024 22:36
24

Mersin Yenişehir Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit’in 2019 yılında misyona başladıktan çabucak sonra kurduğu Yenişehir Halk Masası, vatandaşlar için tahlil merkezi olmaya devam ediyor. Yenişehir Belediyesi, halk masası üzerinden bugüne kadar aldığı 162 bin 965 talebin, 156 bin 790’nını tahlile kavuşturdu.

Yenişehir Belediyesi tarafında vatandaşların talep, teklif ve şikâyetlerine kısa müddette karşılık vermek maksadıyla kurulan Yenişehir Halk Masası, toplamda 162 bin 965 talep aldı. Yenişehir Halk Masası üzerinden aldığı tüm talepleri kayıt altına alan Yenişehir Belediyesi, 156 bin 790 talebi sonuçlandırdı. 6 bin 175 talep için de süreç devam ediyor.

Çözüm aradığın an başlıyor!

Yenişehir Halk Masası, 444 33 54 telefon numaralı davet çizgisi, yüz yüze görüşme, Whatsapp sınırı, e-posta ve toplumsal medya aracılığıyla gelen talep, şikâyet ve teklifleri tek tek kayıt altına alıyor. Hizmet talep eden yahut aldığı hizmet ile alakalı sorun yaşadığını düşünen vatandaşların talepleri, Yenişehir Halk Masası tarafından süratli bir halde kıymetlendirilerek Belediyedeki yetkili ünitelere yahut ilgili kurumlara anında iletiliyor. Takibi yapılan talepler tahlile kavuşturulduktan sonra vatandaşa geri dönüş yapılarak bilgi de veriliyor.

Sadece davet ve istişare merkezi değil tıpkı vakitte tahlil merkezi

20 Eylül 2019 tarihinden bu yana halkın taleplerine cevap veren Yenişehir Halk Masası, Yenişehirlilerden gelen taleplerin anında tahlili için çalışmalarını ağır olarak sürdürüyor. Yenişehir Halk Masası çalışanları Yenişehir Belediyesine süreç yapmak için gelen vatandaşlara da yardımcı olarak vatandaşların süreçlerini kısa müddette yapmalarını sağlıyor. Yenişehir Halk Masası yalnızca davet ve müracaat merkezi olarak değil tıpkı vakitte tahlil merkezi olarak da hizmet üretiyor.

Haftanın 7 günü hizmet veriyor

Hafta içi 08-00 ile 23.00, hafta sonu ise 09.00-23.00 saatleri ortasında hizmet veren Yenişehir Halk Masası ile vatandaşlar talep, teklif ve şikâyetlerini Yenişehir Belediyesine çarçabuk iletebiliyor, tahlilini takip ederek, bilgi alabiliyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

seo hizmeti ankara seo ankara seo ajansı bursa boşanma avukat izmir mimar izmir mimarlık izmir mimarlık ofisi aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar aydın çıkışlı turlar ankara tercüme bürosu ankara vize danışmanlık ankara sigorta acenteleri ankara diş kliniğ bursa hurdacılar kristalize su yalıtımı ısı yalıtımı at bakım malzemeleri soğutma sistemleri Günübirlik Turlar kars kaşar peyniri